لیگ اروپا آرشیو خبر ها
ندود: زمان مناسب برای آماده سازی در اختیار داریم

ندود: زمان مناسب برای آماده سازی در اختیار داریم

بانوی پیر پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و در حالیکه در رده سوم گروه خود ایستاد راهی لیگ اروپا شد و امروز در قرعه کشی انجام شده حریف خود را در این لیگ شناخت.

 

حالا یووه در این رقابت های کوچک اروپایی باید به مصاف نانت، حریفی از فرانسه برود. پاول ندود در این خصوص گفت:

 

شرایط جدول رده بندی لیگ فرانسه نمی تواند برای ما ارزیابی دقیقی باشد. ما در سال جدید به این رقابت ها خواهیم رفت و زمان مناسب برای آماده سازی وجود دارد، زمانی که برای آنها نیز وجود خواهد داشت تا مشکلات خود را حل کنند درست برای ما که می توانیم در این مدت به شرایط مان سروسامان دهیم.

 

ندود در ادامه به روزهای اخیر یووه اشاره داشت:

 

ما در اخرین دیدارهای لیگ نمایش خوبی داشتیم، گل نخوردیم، هر چند به دلیل داشتن مصدومین زیاد هنوز در وضعیت مناسبی نیستیم. بازیکنان زیادی در اختیار تیم نیستند اما انهایی که اخیرا بازی کردن عملکرد خوبی داشتند. زمانی که پوگبا، دی ماریا به تیم برگردند مطمئنا نمایش بسیار بهتری خواهیم داشت.

 

جوانان

 

گروهی از جوانان یووه در دیدارهای مهمی بازی کردند و ما آنها را در ترکیب نگه داشتیم و حالا به این نتیجه رسیدیم که آنها مطمئنا بخشی از این یووه هستند. برخی از جوانان ایتالیایی و خارجی که بسیار خوب ظاهر شدند. انتظار روزها و سال های درخشانی می رود. ما حالا نسلی از جوانان را در اختیار داریم و خواهیم داشت که با تیم جوانان ما رشد کردند و حالا به ترکیب اصلی برمی گردند و کسانی که از باشگاه جدا میشوند نیز به آنها در راه آتی شان آرزوی موفقیت می کنیم.

 

کاسنیچ

 

می دانستیم که بازیکن خوبی ست و با سنی که دارد عملکرد خوبی خواهد داشت. در ابتدا مشکلاتی داشت که طبیعی ست. از نوع و سیستم متفاوتی از فوتبال به اینجا آمده بود اما حالا ارزش اش را در نقش ایده آل نشان می دهد.

 

گفتنی ست یوونتوس در تاریخ پنجشنبه 27 بهمن ماه در تورینو میزبان نانت خواهد بود و بازی برگشت در تاریخ پنجنشبه 4 اسفند ماه به میزبانی تیم فرانسوی انجام میشود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: